?

Log in

The ice age was just a warning about your birth [entries|friends|calendar]
Carolina, Carol, Caroline, Keena, Keenie-Beanie :)

Friends
Information
Calendar
Facebook
MySpace
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

Uh, what? [Wednesday, January 23, 2008 8:49PM]
[ mood | cheerful ]

So I found my LJ link on my Facebook profile and thought I'd pay a visit here.

Hi!!

Haha okay well I don't have much to say besides the fact that I'm cold, my throat hurts, and I have homework.

Yay!

Hokay doodes, peace out, toodles, and BORK!

post comment

School. [Sunday, August 26, 2007 9:36PM]
[ mood | calm ]

So I don't wanna go to school tomorrow. I should be packing my backpack, but I still have notebooks and textbooks from last semester in there. Blah. I think it's because I've had such an eventful summer. I have been blessed with laughter, love, and happiness. It's great.

I have homework for Tuesday. Blah. Oh well.

My skin color is dramatically darker after band camp. My shoulders look almost black and are possibly sunburned. :( I guess my face was burned too 'cause when I used the Pro Activ the skin on my chin (hehe) got real dry and should peel soon.

Finally saw Harry Potter again this week. :) Mucho fun.

I don't have much else to say, there's just so much, and I'm kinda tired. Well kids, I'm out. Toodles!

post comment

Oh gravy... [Thursday, May 3, 2007 12:07AM]
Haha, insane!

Today was the weirdest day! I had wanted to run in the hail and rain today. James and I got trapped at the Union and Steph and Tovar came to rescue us, only they ended up getting to the hall first 'cause of my stupid flip flops which ended up being a good thing 'cause I didn't have wet socks. It was an adventure to say the least. :) Yes, veddy naice. I should go mimis. It's late and tomorrow's the last day of school!!!! Of course we still have finals next week which are gonna be HELL!!! Oh well. Toodles kids! Catch ya on the flip side.
post comment

Blah [Friday, April 27, 2007 10:53PM]
[ mood | sore ]

I'm tired. Is it May 11th yet?

I wanna giggle. :)

I finally registered for my classes. Only one, my General Experimental Psychology lab, was closed, but I just got it on Thursday instead of Tuesday. Very nice.

This summer's gonna be good. Is it? I hope so. It better be. *sigh* So much... too much... no, not too... enough... bah...

I want to sleep until August.

post comment

Le sigh [Tuesday, April 3, 2007 8:20PM]
[ mood | tired ]

Time goes by.

So slowly.

Time goes by.

So slowly.

post comment

Sleep? [Saturday, March 24, 2007 12:11AM]
[ mood | sleepy ]

What is sleep? Is it that thing you put on your toes every morning? Oh no wait, that's pancetta. I'm hungry too. Yay it's Saturday! Now I can eat hot wings :)

So yeah, I got nothin'. No wait, I got a new pimped out MySpace, but this is Live Journal. Man, I haven't changed this layout since last spring. Dang! :) Pos oh well.



MAFFIES!!!!




HI!!!!



:)

Okay well I'm loopy. Nighty night, and live long and prosper! :)

post comment

Jinkies Sir/M'am! [Saturday, February 17, 2007 1:18AM]
[ mood | accomplished ]

This has been quite an interesting week. It's not over, but man, it's one for the record books. Today was extremely exhausting, yet so incredibly fun. I never believed it to be possible. *sigh* My fortune cookie today said, "Don't be afraid to take that big step."






Wow.

post comment

Wha? [Saturday, February 3, 2007 7:53PM]
[ mood | crushed ]

Stepaofneosijrwe;oirjw;fklsjdfoieureijk is eating a large turkey leg. It's tastey. I wanna die! :)

post comment

No subject worth writing [Sunday, January 28, 2007 5:26PM]
The worst day of my life. Or at least very close to worst.

P.S. But thankfully Nico and I watched "Grease: You're The One That I Want" together. Thank you Niconatore!

P.P.S. You know what I'm gonna do? *starts singing Sexy Back* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
2 comments|post comment

HAPPY BIRFDAY MAFFIES!!!! [Tuesday, January 16, 2007 12:23AM]
[ mood | happy ]

1 comment|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]